Canlandırıcı ve Gözenek Sıkıştırıcı Tonik
1 Yorum
ToGreen Cilt Bakım Kremleri
Yorum Yap
Tüm Değerlendirmeler (1)
Konuya Göre Filtrele
Puana Göre Filtrele
Fotoğraflı Değerlendirmeler
Ürünü satın aldı
Ayşe Topçu
26 Aralık 2025
17:22

Bu toniği kullanmaya başladığımdan beri cildim gerçekten canlandı! Sabah ve akşam temizleme sonrası kullandığımda, ferah bir his ve tazelenmiş bir cilt bırakıyor.

Değerlendirme
Güvenlik Kodu : Güvenlik Kodu
YORUMU GÖNDER
Müşteri destek ekibimiz sorularınızı cevaplamak için burada. Bize herşeyi sorabilirsiniz. WhatsApp ile size anında dönüş yapılacaktır.
Merhaba, size nasıl yardımcı olabilirim?